Last nite startnye lawan nyanyi antara Group A mentor....pe yg aku nk gtau is Tone diorg mmg sedap cume dr segi kawlan sore n melody, picthing de prob. tp lau ikotkan xpelah br first week..tp aku respek ngan mentee Afdlin (Ratna) coz dier independent....below is clip last nite enjoy yer....
Mase tgok Ratna nyanyi lagu ni aku cm espek more n more cam nk tggu dier smpi hit lagu tu but at the end xde kcw gaklah....die de vocal mantap tp mungkin sbb die dmm kot..bg aku sore die sedap i like :)
for Ayish plak bg aku xbest (sori ayish n noh) sore die ngan music cam x ngam...tapi...tone Ayish mmg sedap tpi cm de yg tak kene die nyanyi semalam..cm de sometg missing.heheheh...suke style die tp mcm de malu2 lagi...so far bese jer...
Shiha...xau nape aku teringat kat Hettykos Endang (betol ke aku spell ni lau salah sori..) sore die cm besar gitu tp bile bckp xdelah besa mn pon sore die..orgnye cute..dpt undian teringgi smlm dkt 20 point beze compare others(hopefully judge base on perform bkn paras rupe =)..) die natural stage(pade akula..) bak kt kak ziana need to polish la bab awal lgi hehhehe...
Papepon al the best lah yer..gud luck all
p/s- Dato Hj Ramli garang lar..takottt....
No comments:
Post a Comment